joanna burbridge

FOUNDER / DESIGNER

Jej pasją jest wspieranie właścicieli, menedżerów i twórców w procesie budowania marek. Osobisty, bezpośredni styl współpracy ceni sobie najwyżej, w końcu “marki to ludzie, którzy za nimi stoją”.

W latach 90-tych, pionierskich czasach polskiej reklamy, miała okazję pracować dla największych międzynarodowych agencji. To wtedy rozpoczęła się jej fascynacja brandingiem. Niemal dwie dekady jako dyrektor studia agencji brandingowej Dragon Rouge prowadziła projekty dla niezliczonych klientów i ich marek globalnych i lokalnych: CocaCola, Gillette, Henkel, Hochland, Nestle, PepsiCoRussia, Hortex, Wedel, Lech, Wyborowa.

Działalność w szwajcarskiej agencji reklamowej Staempfli Polska obejmowała projekty w zakresie tak brandingu, jak i komunikacji.

Doskonale czuje się w roli mentora młodych – od 5 lat prowadzi zajęcia z projektowania i komunikacji wizualnej na Wydziale Grafiki i Architektury WSEiZ w Warszawie.

Corocznie z wielką pasją wytwarza nalewkę z pigwy – owoce pochodzą z 3 starychkrzewów w przydomowym ogrodzie, a receptura z rodzinnych przekazów. Przyjaźnie i sieć fantastycznych kontaktów posłużyła jej do zbudowania platformy GRAYHOUSE Creative Community, a w niej naszego GRAPE.

FOLLOW JOANNA

PROJECTS